With passion for fashion!

11 Dec

Den här bröllopsklänningen av Vera Wang och Oscar de la Renta kostar runt 12 000 000 kronor. Den har ca 2010 st påfågelfjädrar och 8 personer har hjälpt till i processen med att sätta fast de 60 ädelstenar från Hetian-provinsen i Kina. Ja riktigt exklusiv skit det där! Om jag hade pengarna hade jag faktiskt utan tvekan kunnat punga ut för en sån klänning till mitt bröllop, för sånt här tycker jag verkligen är sjukt intressant, det är ju påtagbar konst va fan! Och riktigt fin. Dessutom om jag nu hade tjänat så pass mycket pengar att jag kunde ha råd med den här klänningen hade jag säkert varit känd haha och nu för tiden betalar ju folk tusentals dollar för Ronaldos svättiga strumpor liksom så i sånna fall lär jag ju kunna sälja klänningen efteråt för minst dubbla priset, haha intressant filosofi va! untitled-81 Världens dyraste finkläder

Man kanske ska bli designer? Tänk er att håva in 12 mille på en enda klänning 😉

Puuuss

Leave a Reply

