Bränd chejj

11 Dec

Haha vaknade upp imorse och kände hur ögonen var helt svullna, först undrade jag om jag typ gråtit i sömnen eller nåt för ni vet hur ögonen kan bli dagen efter man gråtit? Kaos! Men så fort jag kollade mig i spegeln gick det upp för mig, haha solariuuum! Jag solade faktiskt solarium igår, tycker det är fett läskigt, känns som ba “HEJ cancer kom och ta mig!”. Jag va tvungen att ta en promenad i kylan för att svalka mitt pionröda ansikte haha. Ganska fint att promenera här på söder nu endå..plus det håller bootyn fit! 😉

Leave a Reply

