Tjatja

9 Dec

“Tjatja bloggeeen” vaknade upp hos papi idag, blev en mysig frulle framför kära Oprah Winfrey sen skulle jag träffa Mami. Nu har vi hyrt film och handlat massa gott. Det låg verkligen något skummt i luften inne på Ica idag, ingen verkade förstå nånting haha och en tant skulle bestämmt prejja ner mig med sin rullator! Inte nog med det så lyckades ju min mamma och jag börja “tjaffsa” om vilket toapapper vi skulle ha haha, man ba va? Vilket slutar med att hon ropar ut så alla på hela grönsaksavdelningen hör “Men nej det där skär i muttan!”  och avslutas med ett fett smile eftersom hon älskar att skämma ut mig och är så jävla nöjd för att hon lyckats, haha mami mami.. Kunde inte sluta skratta, speciellt när man ser hur damen brevid som ska välja ut sina julbordsdelikatesser ba tappar aptiten helt haha. Sooo u get it, det var någonting wierd med Ica idag haha.

Ciao

Leave a Reply

