Fy fan för repiga filmer

9 Dec

Jag som hade fixat värsta mysiga djurfilmen om fiskar i barriärrevet, haha ja jag älskar sånna där faktafilmer, när jag va liten så kollade jag och mina syskon typ bara på animal planet, discovery,  mitt i naturen och sånt haha. Sånt va skit kul ju?! Men så var skivan heeeelt repig och hoppade över typ halva filmen! kul.

Vart då inte mycket film om små nemofiskar för mig 😦 Buhu. Gud haha kom ihåg när jag va i Thailand och lyckades givetvis alltid stöta ihop med dem där jävla muränorna överallt, först när jag snorklade och såg en helt adorable nemofisk som jag dumt nog skulle försöka simma efter och typ fånga eller nåt (don’t ask me why man kan ju inte direkt klappa dem eller nåt?) och helt plötsligt hade jag handen halft nedstucken i halsen på en muräna. Så ni som snorklar SE ER FÖR vart ni simmar man vet aldrig vad man stöter på. Sen när jag skulle dyka, och herre gösta man är då inte smidig i all den där dykarutrustningen vill jag lova! Så när jag skulle gå ner mot botten har jag verkligen precis lyckats pricka in muräna nummer 2 som bara ligger där med gapet öppet och väntar på mig. Kände mig lika smidig som en michelingubbe i ett bollhav men lyckades endå komma undan muränans helvettesgap, pjuh!

Leave a Reply

