8 Dec

Idaaaag vakna jag, gnagde på några äpplen sen gled Leo över hit. Vi hann knäcka mina fingrar, läsa bibeln(?), käka Subway och tydligen har han någon crazy överraskning på G som krävde varma kläder (hjälp). Sjukt kul meeen om jag tvingas ner i ett par grillor he’s fucked. Hittade också men massa gamal musik på datorn från när jag va runt hmmm 13-14? Brorsan måste fört över dem från mitt gamla minneskort hehe. Så jävla kul att höra, nostalgi på hög nivå.

En sjukt fin bild på oss från i sommras, sorry leo heheh

 

Tjrarrå

Leave a Reply

