updaaate

7 Dec

Oh gud va hemskt dålig bloggare jag är! Ne jag får faktiskt skylla på att min dator är sönder hos papi, Buhu 😦 Någon som är bra på datorer som kan hjälpa en stackars tös som mig? Allt och inget har hänt de senaste dagarna, har varit med Michelle, chillat framför Hostel 2 men Jeffrey (jennifer), FY FAN den va då inte mysig. I stort sätt hade jag en ruskigt lugn helg, hur skönt som helst för det var riktigt länge sen. Igår var jag med gubbarna Marcus, Johan och Erik och kollade film, Accepted, nån som sätt den? Rätt skön faktisk men jag hade velat se Paranormal Activity 2 skräckfanatiker som jag äääär. Liten snabb update om dagarna som varit!

Ne den va inte så jävla mysig att somna till asså!

kisseees

Leave a Reply

