good news

7 Dec

Imorgon ska jag upp med tuppen och plugga det sista inför ekonomiprovet, GOD HELP ME! Ska träffa Alexandra och disskutera nyårsplaner, woop woop undra vad vi kan komma på för kul! Sen ska jag träffa Leo och aa ingen aning vad vi ska göra men nånting iaf, typ ränna runt på stan kanske. Behöver lämna tillbaks en grej på Gina Tricot, gillar inte alls deras kläder speciellt mycket, blir lätt trött på det som görs i en massupplaga och varenda en springer runt med. Eller så ska jag inte säga för det finns grejer jag älskar som finns i massupplagor MEN Gina Tricot har fått en ganska mycket yngre målgrupp och jag vet inte om jag är så into att springa runt look alike 13 år hmm.. och på tal om kläder jag blev förfrågad om att kanske ska få gå modell nästa fredag men vi får se hur det blir med det, verkar verkligen kul och är helt för konceptet. Berättar mer när jag vet säkert!

ciao

Leave a Reply

