2 Dec

Oh gosh satt och kollade på gamla bilder, haha va massa olika hårfärger man haft! I alla fall en jävla skillnad mellan dem. Honungsfärgat för ca 2-3 år sen och förra året hade jag jätte jätte mörkbrunt, såg nästan svart ut, men det var faktiskt brunt 😉 “Svart” var inte så dåligt bara att det kan va jobbigt för om man vill få ljusare är det värsta processen och det sliten som fasiken på håret, plus att håret suger åt sig mer och mer av färgen med tiden så efter ett tag blir det ennu mörkare, det var så mitt hår ended up från mörkbrunt till i stort sätt svart. Sen om man har väldigt ljust hår, fan färga inte svart om ni inte är beredda på att göra det stup i kvarten för en ljus utväxt är ett big no från min sida iaf. Ljust hår passar jag ABSOLUT inte i, känns inte som jag. Trivs bäst i naturligt, som jag har nu längst till vänster. Dock lite mer rödaktigt nu, har annars mer kall färg. Naturligt är vackert 😀 säger hon som sitter här med uppumpade läppar liksom, men you get the point.

Leave a Reply

