lillördag

1 Dec

Idag är det lillördag, tvekar på att man fått tillräckligt med sömn för att hålla ut hela natten. Snart ska jag iväg till skolan och efter det måste jag hämta upp lite kläder att ha på mig ikväll hos pappa, eller ska man kanske rota runt lite i stan och hitta nåt nytt fint att ha på sig? Först ska vi till Collage sen Café Opera, hoppas det är bra drag. Men blir nog inte ute jätte länge för min del för imorgon ska vi upp för att fira för min kära faster som fyller 50 och blir ambassadör för Belgien, vilka framsteg! Så det blir dubbelt firande, grattis grattis. De ser jag fram emot!

Kvällens outfit

tjutju!

Leave a Reply

