inget att göra så lite tidsfördriv sådär

1 Dec
Perfekta killen?
Svårt att säga hur någon ska vara för att vara “perfekt” men för att jag ska attraheras av honom iaf så rolig och som kan få mig att känna mig bekväm. Och antagligen ha utséendet jag dras till också, långa mörka killar, sådär exotiska typ bruna eller gröna ögon, stark benstruktur och typisk “model-look”. Hey Brody Jenner!
Har du åkt moped någon gång?
Jajjemän, ett antal gånger, men tycker det är skit läskigt jag är så farträdd hehe.
Har du busringt någon gång?
Nog inte många ungdommar med telefon som kan svara nej på den frågan.
Hur är du i ett förhållande?
Inte så värst romantisk skulle jag tro.
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Ja guuud ja verkar så sjukt kul, vi planerar att hoppa fallskärm i sommar faktiskt.
Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Månen. Ne men Thailand eller Indien, beror på vilket håll runt jordklotet man mäter haha.
Vilken är din favorit bland tecknade serier?
SIMPSONS hallåååå!
Kan du alla orden i nationalsången?
Absolut inte.
Badkar eller duschkabin?
Duschkabin känns mer fresch.
Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Eftersom jag blir så uttråkad kollar jag nästan aldrig på film men bästa var Mio min Mio med Bella 😀
Chips eller popcorn?
Poppisar!
Vilken färg på läppstift använder du?
Som sagt jag ser ut som en crackhoe i färgade läppar men någon diskret och hudnära kall ton.
Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin måste det nog få bli då.
Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Leo, han åt sushi och jag en liten soppa haha, wow vilken middag.
Favoritchoklad?
Ååh ALLT som har att göra med choklad är gott. Men såhär på rak arm måste det vara nutella.
När röstade du senast?
I år blev det inget röstande, vi skulle på Sean Banans inspelning så jag HANN inte, usch och fy på mig.
När åt du en hemodlad tomat sist?
Vilken jävla fråga haha, i sommras.
Har du vunnit en prispokal någon gång?
Nej tragiskt nog, men medaljer hohoh (a)
Klarar du att tanka själv?
Men ja de är väl klart, man måste inte vara prisbelönt akademiker för att spruta ut lite soppa och paya för det.
Har du beställt något från exempelvis TV-shop?
Nä men man blir ju lite sugen ibland, dem där juice pressarna ser sjukt softa ut! höhö
Pepsi eller Coca Cola?
Pepsi Maxi om jag måste välja men gillar inte läsk.
Vad var det senaste du handlade?
Kläder obviously.
Har du kräkts offentligt?
Ja haha mitt på östermalmstorg när jag var liten och fick en godis jag inte tyckte om, kinkig unge haha.
Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Haha jag är väl ingen storromantiker direkt så vet inte vad jag ska svara på det.
Har du ringt något betalnummer?
Betalnummer? Betalar man inte när man ringer alla nummer?
Kan man vara vän med sitt ex?
Men jaaaa varför skulle man inte kunna, fett trångsynt att inte kunna tycker jag personligen.
När besökte du ett sjukhus senast?
Igår faktiskt.
Hade du mycket hår som liten bebis?
Ja jag kom ut som en fullvuxen apa. Nej ingen aning faktiskt, var ju inte helt kal men ingen Rapunsell heller.
Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Ring och pröva, har ingen aning faktiskt.
Vad har du i din väska?
Hahaha vad har jag INTE i min väska, gudars i min väska kan man nog hitta allt från plånböcker till mordvapen.
Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Ööh är vaken?
Vad är du tacksam för idag?
För att jag överlevt kylan och får skjuta upp mina prov lite.
Leave a Reply

