Lite småkraffs

30 Nov

Lite kul grejer hittade jag i stan idag iaf. En svart mjukisdress för det är verkligen nånting jag behöver, så jäkla skönt att springa runt i här hemma om kvällarna eller på söndags mornarna ner till Ica då det är den officiella Ben & Jerrys dagen höhö. Finns för bara 300 kr på Ohio eller va det heter brevid Punk Shop i sergelgången, haha inte ens koll på vad affären heter men vet bara att min syrra köpt upp sig på massa mjukisdressar där så va värt att gå in och ta en titt. Oh fy farao va jag personligen ogillar konceptet och typen av kläder dem har där inne men men en mjukisdress för 300 är banne mig ett bra kap. Sen ett par svarta stövlar från Din sko, 999 kr. En läppenna från Isadora 69 kr. Läppenna passar mycket bättre för mig för jag hittar aldrig rätt färg på läppstift. Jag passar dessutom inte ens i färgade läppar ville bara ha nån diskret kall ton att fylla i lite annars blir min överläpp typ osynlig. Sen volym puder för 99 kr och sist men inte minst söta små Hello Kitty Body Splash grejer, dem kostade ju bara 40 kr och kan va lite fresch fresch att ha med sig i väskan endå 😉

Ciao ciao!

Leave a Reply

