Idag blir det en massa spring!

30 Nov

Idag ska jag ränna runt med benen på ryggen! Inte bokstavligt talat då. Men ska först droppa in på min gamla skola, lämna en bok och hälsa på lite vänner, sen till banken (IGEN) för det blir något fruktansvärt fel när jag ska betala räkningar via internett, why man whyyy. Sen till läkaren eftersom jag heeelt plötsligt fått en räkning på 350 spänn (?!) för ett uteblivet sjukhusbesök jag inte ens fått någon kallelse till! Tänker då verkligen inte punga ut mina cash på det, det får man ju för fan 7 middagar på donken för haha.. Efter det blir det träning och plugg. Ohlala de blir en massa spring!

puss

Leave a Reply

