Små pyssel!

28 Nov

Har investerat i lite småprylar. Riktiga “tjejgrejor” hahah! Ne men tycker att det är kul att pyssla me lite sånt här ibland. Lösögonfransar i olika former, vanliga ganska täta fransar och sen sen små tippar eller vad man ska kalla det som man kan placera där man känner för det (med vissa gränser dock. HÅLL ER VID ÖGONEN haha). Lösnaglar från Depend french look för jag kan verkligen behöva det som den nagelbitare jag är haha, använder det mest för att vänja mig vid långa naglar och för att inte bita, det är vad som fungerar bäst på mig. Sen en brun utan sol från Hawaiian Tropic, jag använder hellre det än solar solarium, solarium är som vi alla vet mycket bidragande till cellförändringar och cancerframkallning vilket jag tycker är onödigt att riskera. Så vill jag få lite färg på vintern använder jag helst brun utan sol och tar allmänt bra hand om huden. Prioriterar hellre fräsch hy än brun hy. Många tycker att det blir gult och det kanske inte passar alla men jag som endå har en svagt olivfärgad hy funkar bra i det. Ett läppstift från Viva La Vida – Pink Peach 59. Dock lite onöjd med fägen, tycker den vart ljusare och mer glansig på än vad jag ville ha. Gillar mattare färger som ser mer naturligt ut. Sen de färgade kontaktlinserna som jag fick från Adam och Eva kliniken. Dem säljer sånna där till mycket bra priser! Kan va kul att pröva om man har lust 🙂

Xoxo

Leave a Reply

