Godkväll/natt/morgon

28 Nov

Hello jag kom precis hem ifrån en snabb utetripp men tjejerna. Vi skulle äta middag och sen partaja lite. Hade dock ganska ont i huvet (antagligen pga. kontaktlinserna jag hade i, man ser lite suddigt i dem och det kan därför göra att man får ont i huvudet) och ville mysa lite hemma innan Leo kommer och plockar upp mig sen åker vi hem till honom. Lite häftig färg det var på linserna va? Annars är jag rätt glad för de ögon jag har (varför skulle jag inte? Dem funkar ju som dem ska och det är väl huvudsaken!) men som sagt kan va kul att pröva 🙂 Jag uppmanar er dock att vara nöjda som ni är! 

Sov gott!

Leave a Reply

