VIKTIGT

27 Nov

Gud jag trodde aaaaldrig förut att jag skulle göra något sånt hära men måste erkänna att jag faktiskt genomgick en liten läppförstoring. Det dem sprutar in är styleage och det försvinner efter ungefär en månad i läpparna när man gör det första gången och håller i sig lite längre (ca 5-6 månader) om man gör det på andra ställen som i hakan, kindbenen etc. Jag gjorde det mer som en rolig grej, det försvinner ju endå och eftersom Alexandra är så givmild bjöds det på dessa skönhetsingrepp for free. Jag är personligen ingen människa som varken talar för eller emot skönhetsingrepp. Jag kan tycka att om man nu är så otroligt missnöjd med sitt utséende och endå har pengarna varför inte göra något åt det. Jag är nog mer för det men det är otroligt individuellt. MEN åh andra sidan är jag mycket medveten om att man faktiskt inte behöver bli speciellt mycket lyckligare som person av det, att man kan bli beroende av det och aldrig bli nöjd med hur man ser ut. man kanske börjar fokusera mer på utséendet än vad som egentligen spelar roll i livet. Det tycker jag är synd. Man är trotts allt helt under, dunder skön precis som man är och som man är född. Man är alltid perfekt! Så det är från person till person hur man väljer att göra eller hur man ser på det. Men jag tycker absolut man ska acceptera dem som gör ingrepp på samma sätt som man ska acceptera dem som avstår. Det är individuellt. Don’t hate! Det är trotts insidan som är det vackraste du kan ha tycker jag. Mina åsikter 🙂

Take care

Leave a Reply

