Bravader

27 Nov

Morsning korsning, igår var en ganska lyckad kväll. Hade dock sytt in min klänning liiiite för tight där det inte var någon stretchsöm så det vart halft svårt att andas emellanåt haha, kände mig som en adelskvinna från 1700-talet med korsetten åtsnörad så in i helvette. Meeen klyftig som man är med huvet på spiken så var det bara att knäppa upp där bak och dra på sig kavajen så ingen såg 😉

Vi började som sagt hemma hos Bella, sen drog vi alla samtidigt till Nype där vi dansade loss några timmar innan det vart dags för bedtime. Men det blir ju så fruktansvärt varmt och dålig luft där inne så min kompis kunde inte andas helt plötsligt. Då jag i panik skulle få tag på hennes bror vilket resulterade i att jag stället skickade helt fel sms till helt fel person i samma härva som jag skulle hålla henne på banan. Efter det var löst och vi bestämde oss för att hämta våra grejer för att dra hem så möts jag av Bella som lyckats hamnat mitt emellan några bra korkade killars fight och fått en riktig rakhöger mitt i skallen. ajaj stackars. Usch varför måste folk slåss? Hohojaja vilka bravader, och jag lyckas alltid få rollen som sjuksyster haha! Efter det lyckades vi endå ta oss hem, tidigt och stabild, mycket skönt 🙂

Puss

Leave a Reply

