Fredag!

26 Nov

Efterlängtad fredag med mycket kul att se fram emot. Tex så har jag ägnat hela morgonen åt att betala räkningar och gå på bankmöten, kul va? Nej det ekonomiska är inte min favoriserade syssla men gotta do what you gotta do aiiight?!

Sen ska jag iväg till Bella där tjejorna väntar! Ida, Bella, Alexandra, Jag och Therese vad jag hört det ryktas om sen kommer g-rabbarna I guess, Leo, Musse, Thengill, Fredrik och Olof. Ska bli kuuuligt 😀

 Ska även försöka träffa min kära vän Ali, inte träffat han på jätte länge och såg att han skaffat brud också :O vi behöver verkligen catcha up!

pusspuss

Leave a Reply

