Home sweet home

25 Nov

Så har precis kämpat mig hem genom kylan och farat för mitt liv, FY HELVETTE va kallt det är ute! Jag är då inte byggd för det svenska klimatet det är en sak som är säker. Var hos läkaren iaf and guess what…

Neeeej skojaaaaa, jag kollade faktisk ryggen och det var tydligen inga problem med den, måste varit växtvärk då haha (hoppashoppashoppas så jag blir lite längre). Gud vad jag älskar mitt varma varma hem just nu, att sjunka ner med en kopp te i soffan framför tvn och bara tina upp 🙂

Ciao!

Leave a Reply

