Gullig grej

24 Nov

Igår fick jag min wounderfulla (även om jag annars stavar som en kratta så observera att jag vet om stavfelet där) symaskin! Nu blir det att fixa till mina klänningar och sy till jeansen, finally! Såhär gullig är den:

Idag ska jag i alla fall träffa Bella och Alexandra för att ta en fika och snacka lite bajs. Sen ikväll bär det av mot Café Opera för duktiga Leonardis ska spela där ikväll, hoppas han håller måttet och inte stupar på kuppen nu efter sin operation mohahahah… Äsch det kommer gå awesome! 🙂 

fin pojke

Puss Herrååå

Leave a Reply

