Färdigplanerat och bra!

23 Nov

Gillar skarpt att alla mina vänner planerar hela min helg åt mig utan att jag behöver röra en fena haha! På fredag ska vi tydligen hem till Bella innan utgång, Jag, hon (obviously), Alexandra, Sara och Ida. Även lite grappar som Leo och Musse ska tydligen va med. Alex hade tydligen fått något nytt sjukt spel som vi ska pröva, kort och uppdrag ni vet. Sist vi körde nåt liknande hemma hos Mimmi it end up looking like this haha..(typ som twister fast med olika kroppsdelar mot varandra)

 

Puss&Kram

Leave a Reply

