Nytt till golvet

22 Nov

För de är där alla mina kläder hamnar slutligen! Men nyligen har jag faktiskt varit hemskt duktig av mig, vikt och hängt in allt i garderoben! Tog ett jävla tag men när jag såg mitt golvs léende kände jag att det var värt de. Blev i alla fall lite småskit inköpt idag:

Tröjan är mycket finare in real! Ser knappt likadan ut. Den är mycket större, svagt rosa, med längre armar man viker upp, slutar precis vid mitten av låret. Även skorna ser mycket bättre ut i verkligheten. Tycker allt ser lite “tantigt” ut här hehe. Men icke in real!

Ciao

Leave a Reply

