Bara svårt att hajja hysterin

22 Nov

Jag har sjukt svårt att förstå mig på hela den här förhållande hysterin – att alla bara ska hitta någon soulmate så snabbt som möjligt! Jag har antagligen världens mest trångsynta bild av förhållanden i och för sig eftersom jag inte känner så för någon, aldrig varit kär eller nånsin känt så för någon .  Är, kanske konstigt nog, väldigt glad för det och vill inte känna så för någon heller faktiskt haha. Kan tyckas låta bittert för vissa haha, men så ser inte jag på det. Förstår mig bara inte på hysterin helt enkelt. Think with the heart or the head. I’m a head-person.

Leave a Reply

