Segt

20 Nov

Sitter hemma hos kusinerna nu, lite halvsegt men endå mysigt. Vi har bakat  muffins/sockerkaka/kladdkaka men blev snarare någon form av varm chokladpudding haha. Jag försökte leka lite proffsig kock men gick fullkomligt åt hela vetlanda med det! Nu tjatar lillponken på mig att jag ska ställa mig och räkna för att vi ska leka kurragömma, haha ni ska höra vilken boss han är, “du ska räkna NU, du är min barnvakt, du SKA leka med mig, du får 5 minuter på dig, det är jag som bor här inte du” hahah, I’m fucked..Den lite äldre kussilagon lämnade mig i sticket, men han är iof 16 så det är fullt förståeligt. Skjortan och backslicken på sen blev det ut i den unga natten för honom. Bye bye kusinen! Funderar på om jag verkligen orkar dra ut efter det här..känner mig ganska seg och ska endå jobba imorgon. Blir det hem och deppa med bästa vännerna Ben and Jerry kanske? Nej verkligen inget deppmode  men sängen känns jävligt lockande just nu 🙂 myskväll!

Take care

Leave a Reply

