Partyglada pensionärer

20 Nov

Hallo hallo, nyvaken, eller “nyvaken” för jag kolla tv hela natten och kunde inte ens somna, och ska snart börja fixa iordning mig för nästa tur. Jag och min syster ska  nämligen hjälpa mormor och morfar med deras företags utförsäljning idag och kamma hem lite extra cash (WOHO) kan behövas. Gamlingarna ska ju pensioneras nu så dags att lägga ner businessen och dra sig ut mot rivieran  för att leva sista åren som Kungarna av Tylösand! Nja dem är inte så gamla alls faktiskt och det blir nog snarare några mysiga operabesök och en weekendkryssning än någon skumpasanering i Tylösand.

Efter det ska jag hem till min kusin och va barnvakt. Han behöver väl ingen barnvakt egentligen så gamal som han är, 8-9 någonting (?) utan snarare någon som håller klorna i illbattingen när han vill hitta på rackartyg. Efter det, om jag har tid, blir det nog en sväng förbi Entourage för att hälsa på lite vänner 🙂

Ciao puss!

Leave a Reply

