Enkel skit

20 Nov

Nej igår fick vi ett samtal från en vän som gjorde mig något så fruktansvärt upprörd och ledsen för hennes skull. Jag har absolut ingen som helst aning om hur man som person kan utvinna någon form av långvarig och fullständigt ÄKTA tillfredställelse genom att fullkommligen trycka ner och få någon annan att må rent ut sagt skit. Kan inte finna någon resonabel anledning till varför det skulle vara okej eller betraktas som någonting oväsentligt. Det finns inte på världskartan för min del. Det är hjärtskärande. Ni som gör det, eller någonsin gjort det, snälla sluta med det ni gör, ångra det ni gjort och gör det inte igen, så kan vi alla bara försöka vara lite lyckligare individer. Jag kanske låter jätte diplomatiskt när jag skriver allt det här men som tidigare nämnt det finns en liten hippie inom mig så aa.. I don’t give a fuck. As simple as sagt. 

Leave a Reply

