Förmiddagen

19 Nov

Sitter här med handduken i en söt liten turban på huvudet. Ska strax slita mig ut stolen för att föna och fixa. Det blir väl förhoppingsvis nåt sådant hära liknande resultat när jag är klar. Åt minstånde inför kvällen!

Jaja sedan blir det ut på gatorna och ränna runt efter en jacka. Känner att jag behöver någonting varmare men fortfarande enklare än en goose jacka att dra på mig när jag rör mig ute på stan. Får se vad vi kan hitta för billigt kap som nödlösning. Sedan träffa min fina turk Toggi (Togan), ska bli skit kul att träffa honom det var verkligen länge sen vi fick sätta oss ner och gagga om lite strunt. Vi var i Malta tillsammans förr förra sommaren och ja det var verkligen en resa att minnas (=ta lärdom av) haha. Säger bara: det var tur att vi hade varandra!

Xoxo

Leave a Reply

