åååhlala imorn!

18 Nov

Nu är jag hemma, home sweet home, verkligen enjoyar att vara med underbara Leo men både han och jag behöver våran alone time för oss själva, vi är så krävande haha, ne då men som jag nämnt innan-man BEHÖVER va själv och det behöver ju inte betyda att man inte INTE vill vara med varandra för det. Så ni där ute som har någon relation till någon där den personen ber om lite space, ta det inte så negativt, när man säger att man behöver lite tid för sig själv betyder inte nödvändigtvis “jag vill inte vara med dig” utan bara att man vill va lite själv. Mycket enkelt gott folk 😀

Ja men imorgon är det fredag fredag, då ska jag och Bella och hennes kompis Ida hem till Bella för att fixa oss lite, sen blir det utgång, lite oklart vart än. Innan det ska jag luncha med fina Togan och kolla ut någonting fint att ha på mig för kvällen. Wish me good luck! Tycker modet är lite råkigt i vinter hmm. .Ne nu ska jag inte va så neggo, håller tummar och tår för att jag hittar nåt fint jiho!  En lagom dragqueen-bild på mig Bella och mig.

Ciao puss

Leave a Reply

