Zombies

17 Nov

Ooooj dålig uppdatering! Why? Jo Leo kom och störde min skönhetssömn på morgonkvisten. Så har varit en heldag med honom, vi är båda så gott som zombies, APTRÖTTA alltså. Vi började med att sova lite hos mig haha skit roligt umgänge vi har va. Sen gick vi och åt sushi, myspys. Nu har vi anlänt till hans hemstad i orten kallhäll. Planen för kvällen är väl bara myspys framför en skön film. Jag föreslog Lillefot och hans vänner (ni vet den där barnfilmen om dinosaurier haha) meeen mitt förslag röstades ner *ledsen*. Skulle egentligen till Cafe Opera med Sara och Alexandra ikväll men känner att jag hellre ligger hemma med Leo när vi båda äntlgen är helt lediga, plus att jag är lite sjukling fortfarande, “hoppas jag inte smittar Leo” moahah… Det blir att sattsa på fredagen istället! Då blir det ut med Bella men ska ta det väldigt lugnt, mest gå för att träffa kompisar och ha en allämnt trevlig kväll helt enkelt. För på lördagen ska jag jobba, jobba och vara barnvakt till min lille kusin, myspys mamma-Wilma! Både på fredag och lördag blir det nog utgång till Leos och deras nya Entourage på gammla Victorias, kom dit det blir ett jekla drag ska ni se!

Förresten kan ni hitta och läsa mer om fina Leo och hans ph-äventyr på hans blogg  http://djungelpojkens.wordpress.com/

Puss och nattinatti

Leave a Reply

