Fast hemma

16 Nov

Ne fy fan jag kom inte långt idag! Haha hade glömt mina skor hemma hos Alexandra  samt min kavaj och jacka.  Dem enda skorna jag har här är värsta party klackarna och ett par jogginskor, känner inte riktigt för att traska runt i några av dem på stan. So I’m kinda fast i mitt hem just nu tills jag vid 4-halv 5 får tillbaks mina converse som jag och min kompis råkat tagit fel och bytt ut med varandra på min kusins 18års dag.

Och det ryktas om att det kanske visst blir en utgång imorgon trotts allt för vår kära vän Sara Bolay kommer hit från uppsala igen så de blir väl en favorit i repris från förra onsdagen då vi firade Ph-Emanuel! Sen nästa onsdag är det ju Sthlm 50/50 cruise. Någon som ska med den? Så det blir något kul att se fram emot dessa kommande onsdagar.

Puss

Leave a Reply

