“Caught in panties”

14 Nov

Så idag har jag ätit bra och regelbundet, men naglarna lockar höhö, plus att jag tog en 2 timmars promenad, CHECK. Känns bra, då kommer jag sova bra, I hope. Kanske ska köra lite yoga innan jag hoppar i bingen också?! Ne haha det ska jag inte göra. Jag har redan skämmt ut mig genom att traska runt i enbart trosor här i lägenheten helt ovetande om den stora släktmiddagen grannarna i lägenheten rakt över gatan anordnat. Så blickar jag ut och ser att lilla jag helt plötsligt hamnat i fokus för gästernas underhållning den kvällen, precis ALLA vid det jävla middagsbordet hade vänt sig om och satt med sina hånflin riktade mot mig som i panik kastade mig på sofflocket och sökte snabbt som attan skydd under närmsta filt. I alla fall, min poäng med den här ljuvliga historien är att jag inte vill utsätta mig själv för de åtlöjet igen då jag står och balanserar på alla fyra i vardagsrummet med tända ljus och utför mina inte så finslipade yoga-skills. Så ingen yoga. Blir nog en kopp te och en bra film. (va mysig jag blivit då?!) Kisses

Leave a Reply

