Gårdagen

13 Nov

Igår vart det som sagt utgång med Bella och Alexandra. Började med att jag och Alex satt på hennes rum och disskuterade allt från pojkar i vardagen till utlandspolitik (?), känns bra vi hann liksom pricka av en hel del av katergorierna på listan för viktiga samtalsämnen, tummen upp för de! Sen gled Bella in och slängde på lite spackel sedan bar de av till Nype, men det blev ganska tidig hemgång. där jag dessutom träffade Matilda en kär gammal vän jag va i Sälen med för nåt år sen. Skit kul resa, 7 sköna bruttor och 12 partyglada gosar va vi som drog iväg på en ganska spontan skidresa, gissa om vi hade kul! Förutom att jag trodde jag va lite för bra på att åka skidor och sattsade stenhårt i röda backen där jag givetvis ramlade och stukade till tummen rätt ordentligt, den går fortfarande inte att böja helt ordentligt meeen det va det väl värt! Kan ju fortfarande äta, skriva, sova, bajsa liksom?!

xoxo

Leave a Reply

